تعاملات موجود در جامعه نشأت گرفته از فرهنگ عمومي
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

احسان خازن:

بسياري از تعاملات موجود در جامعه نشأت گرفته از فرهنگ عمومي است

 

خبرگزاري موج - جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان سروستان با حضور سرپرست فرمانداري ، امام جمعه و روساي ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان سروستان، احسان خازن برگزاري تجمع اعتراض آميز مردم شهرستان رادر محکوميت اهانت به پيامبر اسلام (ص) را برنامه اي خوب ارزيابي کرد و افزود: اين تجمع همسو با ديگرمسلمانان جهان و ايران به جهت نشان دادن ارادت مردم به نبي مکرم اسلام با حضور حماسي همه اقشار برگزار شد.
وي در ادامه با بيان اينکه بسياري از تعاملات موجود در جامعه نشأت گرفته از فرهنگ عمومي است، گفت: فرهنگ اصيل ترين نياز وضرورت يک جامعه است و ساير مسائل بر اساس فرهنگ شکل مي گيرد.
وي افزود: فرهنگ هرجامعه حکايت از انديشه و تفکرات مردم آن جامعه دارد و هر چه سطح فرهنگ و آگاهي مردم بالاتر باشد زندگي کردن در آن جامعه بهتر خواهد بود.
خازن با اشاره به اينکه براي مقابله با تهاجم فرهنگي بايد جهادي عمل کرد گفت:مصوبات جلسات فرهنگي بايد با توجه به امکانات و پتانسيل هاي شهرستان تعريف شود تا قابليت عملياتي شدن پيدا کند در اين صورت است که اين جلسات مفيد خواهد بود.
حاج آقا خرسندي امام جمعه سروستان نيز در اين جلسه اهميت حوزه هاي علميه در هويت بخشي به جوانان را متذکر شد و افزود: حوزه هاي علميه بايد روحاني قوي و عالم تربيت کنند تا بتوانند پاسخ گوي شبهات جوانان در زمينه هاي مختلف باشند.
وي برگزاري مجالس روضه خواني،آشنايي با زندگي ائمه اطهار،کلاس هاي فرقه شناسي و ترويج ولايت مداري و مسئله ولايت مطلقه فقيه در جامعه را از راهکارهاي هويت بخشي قشر جوان دانست و خواستار اهميت دادن دستگاه هاي فرهنگي به اين امور شد.

مبع : خبرگزاری موج

 






تاریخ: 23 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 35888
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن